Bieži uzdotie jautājumi

IEPERKŠANA

Kur jūsu veikali atrodas? Līdz kuram laikam jūs esat atvērti?

Jūs varat atrast veikalu atrašanās vietas un darba laikus lapā Veikali un darba laiki.


Kādas maksāšanas metodes pieņemiet veikalos?

Pašlaik mūsu veikalos maksājumus pieņem skaidrā naudā, ar karti (Visa un MasterCard) un arī ar kriptovalūtām (Bitcoin, Litecoin un Ethereum).


Kā notiek maksāšana ar kriptovalūtām veikalā?

Veikalā var maksāt, skanējot mūsu kriptovalūtu starpnieka QR kodu un veicot pārskaitījumu ar izvēlēto valūtu un makuļa lietotni savā mobilajā ierīcē.

Maksājot ar kriptovalūtām, lūdzu, ņemiet vērā aptuveni 15 minūtes maksājuma apstiprināšanai. Ņemiet vērā, ka mūsu kriptovalūtu starpnieka kurss var nebūt tiešs un tas var atšķirties no pēdējās maiņas kursa. Maksājums tiek veikts vienmēr pēc mūsu starpnieka maiņas kursa. Mēs segsim savas starpnieka izmaksas, bet jums pašiem būs jāsedz iespējamās citas izmaksas.


Vai es varu veikt pirkumu veikalā tieši vai ir jārezervē preces iepriekš tiešsaistes veikalā?

Veikalā varat iepirkties tieši. Jums nav jārezervē preces iepriekš tiešsaistē. Tomēr ņemiet vērā, ka mēs rezervējam preces tikai priekš pasūtījumiem, kuri ir jau samaksāti iepriekš.


Vai produkta lapā norādītie krājumu pieejamības dati ir patiesi?

Galvenokārt jā. Tātad jūs varat viegli un ātri pārbaudīt produkta pieejamību produkta lapā. Protams, periodiski var rasties krājumu atšķirības. Mēs regulāri pārbaudām krājumu stāvokli, tāpēc lielākā daļa pieejamības informācijas ir aktuāla!

Ja vēlaties pārliecināties par produkta pieejamību, jūs varat zvanīt uz veikalu un jautāt tieši. Diemžēl, tiešsaistes tērzēšanas un e-pasta klientu apkalpošanā nevaram garantēt produkta pieejamību, jo klientu apkalpošanas speciālists redz tādus pašus datus, kas ir redzami produkta lapā.


TIEŠSAISTES VEIKALĀ IEPERKŠANA


Kuras maksāšanas metodes ir pieejamas tiešsaistes veikalā?

Pašlaik tiešsaistes veikalā var maksāt tikai ar bankas pārskaitījumu. Diemžēl, kartes maksājumu problēmu dēļ kartes maksājumi tiešsaistes veikalā pašlaik ir īslaicīgi atslēgti. Aktuālo situāciju varat redzēt kasē.

Mēs izvērtējam iespējas turpināt kartes un kriptovalūtu maksājumu pieņemšanu.

Cik ātri es saņemšu savu pasūtījumu?

Mēs parasti apstrādājam maksājumus katru darba dienu un nosūtam pasūtījumu 1-3 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas. Pašlaik galvenie piegādes dienas ir otrdien un piektdien.

Atkarībā no izvēlētās piegādes metodes piegāde parasti notiek 1-5 darba dienu laikā no tā brīža, kad tā ir nosūtīta no mūsu noliktavas.

Tādējādi pasūtījuma piegādes laiks ir aptuveni 2-8 darba dienas no pasūtījuma veikšanas brīža. Vidēji pasūtījumi tiek piegādāti 4 darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža.

Parasti produkti ir pieejami nekavējoties, bet dažreiz krājumu stāvoklis var mainīties. Ja pasūtītais produkts nav nekavējoties pieejams, mēs vispirms izpētīsim tā pieejamību aptuveni nedēļu. Ja nav iespējams piegādāt preci, sazinieties ar mums, lai vienotos par aizstājošas preces izvēli.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mūsu norādītie piegādes laiki ir aptuveni, un faktori kā sezonas laiki un nepārvarami šķēršļi var ietekmēt piegādes laikus.

Vai produkti tiek nosūtīti no Somijas vai vai jūs izmantojat tā saukto dropshipping?

Visi pasūtījumi tiek nosūtīti no Somijas no mūsu pašu noliktavas. Mēs nekad nedarbojamies ar dropshipping.

Vai es varu pasūtīt preces no ārzemēm? Uz kuriem valstīm tiek veikta piegāde? Vai pasūtīšana uz ārzemēm ir droša? Vai pakete var nokļūt muitā?

Mēs varam nosūtīt preces uz visām ES valstīm. ES iekšienē pastāv tā sauktais preču brīvās aprites princips, kas nozīmē, ka vienā dalībvalstī legāli pārdotās preces var brīvi iegādāties jebkurā citā dalībvalstī.

ES dalībvalstu starpā nav nepieciešams muitot preces. Pasūtīšana ir droša, visi mūsu nosūtītie paketes ir veiksmīgi sasniedzis mērķi.

Diemžēl mēs parasti nevaram nosūtīt preces ārpus ES, jo tas prasa atsevišķu eksporta atļauju. Tomēr par lielākiem daudzumiem mēs varam diskutēt, lūdzu, sazinieties ar mums par šo tēmu.

Kā tiek veikta bankas pārskaitījumu maksāšana?

Jūs saņemsiet instrukcijas par bankas pārskaitījumu kopā ar jūsu pasūtījumu. Pārskaitījums tiek veikts jūsu paša tiešsaistes bankā.

Manas tiešsaistes bankas pārskaitījumi neļauj man veikt maksājumu, ko es daru?

Mūsu konts ir reģistrēts Vācijā, tāpēc pārliecinieties, vai esat atļāvis Vācijas tiešsaistes bankām veikt starptautiskus maksājumus. Ja jūsu banka prasa saņēmēja adresi, izmantojiet maksas norādītos datus.

Vai bankas pārskaitījumam ir jāpievieno kāda informācija? Kā jūs zināt, uz kuru pasūtījumu attiecas maksājums?

Ierakstiet savu pasūtījuma numuru pārskaitījuma ziņu laukā. Pasūtījuma numurā ir #-zīme un pieci cipari. Ja jūsu banka neatļauj #-zīmi, ierakstiet tikai ciparus.

Ja aizmirsi ierakstīt pasūtījuma numuru ziņu laukā vai nejauši ierakstīji mūsu tiešsaistes veikala maksas norādi, mēs centīsimies saskaņot maksājumu, balstoties uz jūsu vārdu. Ja pasūtījuma saņēmējs ir cits nekā maksātājs, un jūs aizmirsāt ierakstīt pasūtījuma numuru ziņu laukā, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs zinātu, kura pasūtījuma maksu saskaņot.

Kā es varu atcelt pasūtījumu?

Ja pasūtījums nav vēl samaksāts, jums, iespējams, nav nepieciešams darīt neko. Mēs atcelsim maksātus pasūtījumus nedēļu pēc pasūtījuma veikšanas.

Ja jūs jau esat samaksājis pasūtījumu, bet tas vēl nav nosūtīts, lūdzu, sūtiet mums ziņu, kurā norādīts jūsu bankas konta numurs. Bez konta numura mēs nevaram atmaksāt maksu. Labāk ir nosūtīt ziņu laicīgi, jo persona, kura lasa ziņas, var nebūt tā pati, kas pakošanas darbinieks.

Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, jums ir jāpaziņo par to ziņā 14 dienu laikā pēc paketes saņemšanas un jāatgriež pasūtījums, lai saņemtu atmaksu. Atgriešanos varat veikt pa pastu vai tieši veikalā. Pirms tam ir nepieciešama priekšzināšana par atgriešanos. Nepiegādāta pakete neder kā atgriešanās paziņojums.

Jūs varat iesniegt atgriešanās pieprasījumu arī mūsu vietnē, ja esat reģistrējies kā klienta kontu pasūtījuma veikšanas laikā. Kad mēs esam apstiprinājuši jūsu atgriešanās pieprasījumu, jūs saņemsiet e-pastā atgriešanās instrukcijas.

Kad es mēģinu pasūtīt preces, kase man parāda kļūdas paziņojumu "pasūtījumu nevar piegādāt uz norādīto adresi". No kā tas ir atkarīgs?

Pašlaik Helsinku veikala krājumā esošas preces nevar tieši pasūtīt pa pastu. Ja vēlaties pasūtīt preces pa pastu, pārliecinieties, ka produkts ir pieejams tiešsaistes veikala galvenajā noliktavā vai Turku veikalā.

Pēc nepieciešamības mēs varam pārvietot produktu no Helsinku veikala uz tiešsaistes veikala noliktavu. Sūtiet mums ziņu, kurā norād

īts produkts, daudzums un iespējamais produkta variācija (paketes izmērs, krāsa utt.), un mēs veiksim pārvietošanu dažu stundu laikā darba dienās.


VAPORIZĒTĀJI


Mans vaporizators nedarbojas, ko es daru?

Vispirms izlasiet vaporizatora lietošanas instrukciju sadaļu par problēmu meklēšanu un pārliecinieties, vai tā ir kāda ierīces funkcija, piemēram, ceļošanas bloķēšana vai energoefektivitātes režīms, kas ir ieslēgts. Parasti lietošanas instrukcijā ir arī iespējamie kļūdu kodi, kas palīdzēs atrisināt problēmu.

Vaporizatoru ir ieteicams regulāri uzturēt. Kausa, gaisa kanāla un mutes gabala uzturēšana tīrā ir laba prakse. Tādējādi vaporizators paliks ilgāk darba kārtībā. Dažreiz problēma var tikt novērsta ar tīrīšanu.

Jūs varat atvest nedarbojošu ierīci uz mūsu veikalu, lai to novērtētu. Mūsu veikala personāls pārbaudīs ierīci un novērtēs, vai tā ir garantijas ietvaros. Ja jums nav iespējams apmeklēt veikalu, lūdzu, nosūtiet mums ziņu ar pēc iespējas precīzu defekta aprakstu, kā arī labāk ar attēliem un/vai video par defektu.

Kurš vaporizators ir labākais? Kā es zinu, vai konkrēts modelis ir piemērots man?

Ir daudz dažādu vaporizatoru, un nav vienas labākās izvēles, bet gan dažādas iespējas, kas piemērotas dažādām vajadzībām un budžetiem. Izvēloties vaporizatoru, ir jāapsver, kādos apstākļos jūs plānojat izmantot vaporizatoru un ko vēlaties ar to izvaporizēt.

Galda vaporizators ir laba izvēle mājas lietošanai, bet portatīvais vaporizators piedāvā vairāk iespēju attiecībā uz atrašanās vietu. Daži modeļi ir piemēroti augu, citi - ekstraktu un daži - abu izvaporizēšanai. Dažiem modeļiem var būt arī dažādi papildu piederumi, piemēram, ūdens filtru adapteri vai telpas aromterapijas bļodas.

Tādējādi, izvēloties vaporizatoru, ir jānosaka jūsu budžets, un pēc tam jāizdara izvēle, pamatojoties uz vēlamajām īpašībām. Ja jums ir nepieciešama palīdzība izvēlē, lūdzu, sazinieties ar mums vai apmeklējiet mūsu veikalu, un mēs labprāt palīdzēsim jums atrast piemērotu modeli.


SĒKLAS

Vai sēklu pasūtīšana ir likumīga? Ko darīt, ja dzīvoju ārvalstīs, un mana dzīves valsts ir aizliedzusi sēklas?

ES iekšienē ir garantēta preču brīvā pārvietošanās. Dalībvalsts tādējādi pēc būtības nevar aizliegt preču pasūtīšanu no vienas likumīgi ražotas preces valsts uz citu dalībvalsti. Sēklas arī nav aizliegtas nevienā starptautiskajā līgumā. Tāpēc tās ir pilnīgi likumīgas un tās ir atļauts pasūtīt gan iekšēji Somijā, gan uz citu ES valsti. Turklāt visi mūsu pārdotie sēklu iepakojumi tiek pārdoti kā kolekcionēšanas priekšmeti.